Polityka jakości

LOGISTIC SOLUTIONS GROUP Sp. z o.o.

chce być uznanym dostawcą w zakresie świadczenia wysokiej jakości usług spedycyjnych i transportowych.

Korzystając z wieloletniego doświadczenia oraz wiedzę naszych pracowników w swojej pracy koncentrujemy się na jak najlepszym poznaniu i spełnieniu mających zastosowanie wymagań.
Nasze podejście do jakości
Nasza Polityka Jakości jest oparta na kilku podstawowych zasadach:
  • Wsłuchujemy się w potrzeby dotyczące potrzeb naszych Klientów i precyzyjne dopasowujemy rozwiązania,
  • Przyjmujemy tylko zlecenia, dla których posiadamy techniczne możliwości ich terminowej realizacji,
  • Przy planowaniu procesów i usług, identyfikujemy potencjalne błędy i podejmujemy niezbędne działania w celu zapobiegania tym błędom,
  • Rozumiemy jak istotne jest stałe podnoszenie kompetencji, aby wykonywać swoją pracę profesjonalnie i zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami Klientów i stron zainteresowanych.

Współpraca z Klientami realizowana jest z zachowaniem następujących zasad:
  • świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z opracowanymi standardami;
  • stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej;
  • prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • przestrzeganie zasad wolnej i uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wszystkich uczestników obrotu gospodarczego;
  • zapewnienie poufności informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług;
  • zapewnienie realizacji usług wyłącznie przez wykwalifikowany personel;
  • dążenie do ciągłego doskonalenia i stałego podwyższania własnych kwalifikacji.
cert_iso_pl
Zaangażowanie na rzecz jakości
Zobowiązujemy się do stałego spełniania mających zastosowanie wymagań oraz do ciągłego doskonalenia naszego systemu zarządzania jakością.
Funkcjonowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością opartego na modelu ISO 9001:2015 traktujemy jako integralną część strategii funkcjonowania i rozwoju Spółki.

Dzięki realizacji niniejszej polityki jakości, chcemy aby nasze usługi w pełni odpowiadały mającym zastosowanie wymaganiom w szczególności wymaganiom klientów.

Klient w centrum uwagi
Poprzez proces analizy na etapie przyjęcia zlecenia staramy się rozwiewać wszystkie wątpliwości i zawsze służyć klientom pomocą.

Badamy satysfakcję naszych Klientów i na tej podstawie doskonalimy procesy w Spółce.

Odpowiedzialność
W Spółce każdy jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, satysfakcję i lojalność klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie zasobów dla utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością spoczywa na Zarządzie Spółki.

Niniejsza Polityka Jakości oraz związane z nią okresowe cele dotyczące jakości są znane wszystkim pracownikom Spółki.


Wrocław, dnia 01.08.2017
cert_iso_eng