LOGISTIC SOLUTIONS GROUP Sp. z o.o.
chce być uznanym dostawcą w zakresie świadczenia wysokiej jakości usług spedycyjnych i transportowych.Korzystając z wieloletniego doświadczenia oraz wiedzę naszych pracowników w swojej pracy koncentrujemy się na jak najlepszym poznaniu i spełnieniu mających zastosowanie wymagań.
Nasze podejście do jakości
Nasza Polityka Jakości jest oparta na kilku podstawowych zasadach:
Współpraca z Klientami realizowana jest z zachowaniem następujących zasad:
Nasza Polityka Jakości jest oparta na kilku podstawowych zasadach:
- Wsłuchujemy się w potrzeby dotyczące potrzeb naszych Klientów i precyzyjne dopasowujemy rozwiązania,
- Przyjmujemy tylko zlecenia, dla których posiadamy techniczne możliwości ich terminowej realizacji,
- Przy planowaniu procesów i usług, identyfikujemy potencjalne błędy i podejmujemy niezbędne działania w celu zapobiegania tym błędom,
- Rozumiemy jak istotne jest stałe podnoszenie kompetencji, aby wykonywać swoją pracę profesjonalnie i zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami Klientów i stron zainteresowanych.
Współpraca z Klientami realizowana jest z zachowaniem następujących zasad:
- świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z opracowanymi standardami;
- stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej;
- prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- przestrzeganie zasad wolnej i uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wszystkich uczestników obrotu gospodarczego;
- zapewnienie poufności informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług;
- zapewnienie realizacji usług wyłącznie przez wykwalifikowany personel;
- dążenie do ciągłego doskonalenia i stałego podwyższania własnych kwalifikacji.
Zaangażowanie na rzecz jakości
Zobowiązujemy się do stałego spełniania mających zastosowanie wymagań oraz do ciągłego doskonalenia naszego systemu zarządzania jakością.
Funkcjonowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością opartego na modelu ISO 9001:2015 traktujemy jako integralną część strategii funkcjonowania i rozwoju Spółki.
Dzięki realizacji niniejszej polityki jakości, chcemy aby nasze usługi w pełni odpowiadały mającym zastosowanie wymaganiom w szczególności wymaganiom klientów.
Klient w centrum uwagi
Poprzez proces analizy na etapie przyjęcia zlecenia staramy się rozwiewać wszystkie wątpliwości i zawsze służyć klientom pomocą.
Badamy satysfakcję naszych Klientów i na tej podstawie doskonalimy procesy w Spółce.
Odpowiedzialność
W Spółce każdy jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, satysfakcję i lojalność klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie zasobów dla utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością spoczywa na Zarządzie Spółki.
Niniejsza Polityka Jakości oraz związane z nią okresowe cele dotyczące jakości są znane wszystkim pracownikom Spółki.
Wrocław, dnia 01.08.2017
Zobowiązujemy się do stałego spełniania mających zastosowanie wymagań oraz do ciągłego doskonalenia naszego systemu zarządzania jakością.
Funkcjonowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością opartego na modelu ISO 9001:2015 traktujemy jako integralną część strategii funkcjonowania i rozwoju Spółki.
Dzięki realizacji niniejszej polityki jakości, chcemy aby nasze usługi w pełni odpowiadały mającym zastosowanie wymaganiom w szczególności wymaganiom klientów.
Klient w centrum uwagi
Poprzez proces analizy na etapie przyjęcia zlecenia staramy się rozwiewać wszystkie wątpliwości i zawsze służyć klientom pomocą.
Badamy satysfakcję naszych Klientów i na tej podstawie doskonalimy procesy w Spółce.
Odpowiedzialność
W Spółce każdy jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, satysfakcję i lojalność klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie zasobów dla utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością spoczywa na Zarządzie Spółki.
Niniejsza Polityka Jakości oraz związane z nią okresowe cele dotyczące jakości są znane wszystkim pracownikom Spółki.
Wrocław, dnia 01.08.2017